Entisen Polon kuskin sekalaiset

Sekalaisia kuulumisia autosta ja ei-käsityöaiheisesta elämästä

5.2.2011

Nyt se on virallista - Now it is official

Moikka!Tässä istun jälleen. Ai niin mikä on virallista? Se fakta, että minä olen Vaalea Kevät. Se on värivuodenaikani CMB - järjestelmässä. Lady kertoi sen eilen. Olen kieltämättä hieman tohkeissani siitä. Moni värikarttani väri oli jo "entuudestaan tuttu", eli jotenkin olin jo 'vaistonnut', että kyseinen väri istuu minulle, kuten esim. koivunvihreä. Kirjoitellaan!

Hi!Here I am again. What is official? The fact, that I am Light Spring. That is my color season in CMB - system. The Lady told me about it yesterday. I'm so excited! Somehow I had "known" already many of my colors, but there were surprises too. Spring green really is my color! I've known it...for a long time, but now it's a fact I don't even need to deny anymore. I'll write again soon.

Tunnisteet: