Entisen Polon kuskin sekalaiset

Sekalaisia kuulumisia autosta ja ei-käsityöaiheisesta elämästä

5.12.2008

Oikea paikka, väärä aika

Yritin tuossa apteekkiin mennä, mutta eipä se mokoma aukea ennen yhdeksää. Ja minä kun muistelin, että se olisi kahdeksalta jo. Oh well...Tätä tämä minun elämäni on. Saa nähdä, miten reseptien kanssa käy. Minun tuurillani ne kaikki pitää uusia. *huokaus* Ja auto on taas ainakin viiden sentin lumikerroksen alla. Vaikka olen minä pahempaakin nähnyt. Joskus autoni on ollut puolen metrin nietoksen alla, ja on harvinaisen kivaa kaivaa sitä sieltä esiin....No joo...Tämä nyt on tätä. En tahtoisi enää jaksaa kävellä apteekkiin ja takaisin toista kertaa tänään, mutta pakko se on vaan lähteä. Nimittäin minä en autolla lähde siihen autoryysikseen, päsäytän vielä johonkin ja bonukset tippuvat ties kuinka alas.