Entisen Polon kuskin sekalaiset

Sekalaisia kuulumisia autosta ja ei-käsityöaiheisesta elämästä

5.2.2008

Kohta sitä mennään

Ciao!
Tässä minä taas olen. Onpa tässä tapahtunutkin yhtä ja toista viime aikoina. Ensinnäkin minä sain NIS:ltä eli Norton Internet Securityltä ilmoituksen, että pitää uudistaa tilaus...siis hoitaa joku maksu, että ne päivitykset tulevat edelleen kuten pitääkin. No, minä tulostin paperit ja marssin pankkiin. Siellä he hoitivat asiat kuntoon, minä kun en ollut varma, meneekö se Suomeen vai ulkomaille. Suomeen se sitten lopulta meni. Mutta omalla koneella ei tahtonut millään näkyä mitään, ja NIS aina vaan valitti, että pitää uudistaa tilaus. No, tänään se sitten lopulta näytti, että 392 päivää jäljellä tilausta. Phew! Arvatkaa kahdesti olenko helpottunut!

Joo, ja helmikuun 21. päivä lähenee myös...IIK! Silloin meikälikkaa leikellään oikein urakalla. Toivon mukaan kaikki menee hyvin. Jännittää kamalasti, mutta eiköhän se suju ihan hyvin.

Tunnisteet: ,