Entisen Polon kuskin sekalaiset

Sekalaisia kuulumisia autosta ja ei-käsityöaiheisesta elämästä

28.4.2006

Auto- ja tietsikkahuolia

Ciao!
Tässä sitä ollaan. Antibioottikuuri on päällä (leikattu viisaudenhammas on syynä) ja oma kone tökkii ja pahasti [kirjoitan tätä Haapavedellä, täällä sentään netti workkii]. Paninkin nyt palomuurin niin tiukalle kuin sen saa ja nettilukon päälle. Eipä pääse hakkerit läpi. Yrittäkööt vaan. Ehei, kone pysyy tiukasti lukon takana kunnes hakkerit väsyvät kolkuttamaan ja häipyvät. Vasta sitten tämä tyttö menee taas nettiin - jos kone antaa mennä. Miksi Win98:n kanssa oli kaikki paremmin? Minulla on nyt XP, ja sehän riitelee Win98:n kanssa minkä ehtii. NTFS tai joku sellainen ja FAT32 eivät kai sitten sovi yhteen. Mutta se ei ole ainut ongelma. Koneeni on katkonut jatkuvasti alusta saakka, siis tämä uusi kone jossa on XP. Iskä sanoi että hänen XP:nsä antaa mennä nettiin ja toimii kuin unelma. Sellaisen koneen minäkin tahtoisin mutta minulla ei sellaista konetta ole. Ei ole eikä varmaan tulekaan. Koneeni toimii vain jos netti ei ole päällä. Kuten sanoin, nyt saa minua vainoava hakkerilauma kolkuttaa turhaan muuriani. Se on ja pysyy kiinni, ja nettilukko pitää huolen siitä, ettei varmasti kukaan pääse läpi. Hähähää, senkin hakkerit. Koittakaas päästä läpi! Ettepä pääse! Nettilukko varmistaa sen. Hahahahahaha! Ja jos nettilukko murtuisikin, ette silti voisi tulla. Ai miksi? Netti on irti seinästä. Hähhähhää! Siinä teille päänvaivaa, rakkaat hakkeroijani! Enkä varmasti pane konetta seinään ennen kuin lakkaatte kolkuttamasta. Hahhahhaaa! Turha kuvitella tekevänne tuhojanne! Viruksia ette ole päässeet laittamaan, siitä olen pitänyt huolta. Olen tsekannut varmaan sata kertaa virukset, joita ei ole, ei todellakaan ole.
[siirtymä Haapajärvelle tässä välissä] No niin, nyt kirjoitan Haapajärveltä. Netti on parempi nyt. Saa nähdä koska se taas katkaisee itsensä. Minä otin tuossa päikkärit. Joo...Hakkerit ovat häipyneet. Se on hyvä se. Tiesin että he häipyvät kun eivät pääse läpi. Toivotaan etteivät tule nytkään, kun minulla on aika monta ohjelmaa muurissa täysin luvallisia kaikilla oikeuksilla.

Autokin on kunnossa, iskä herätti minut päikkäreiltäni tullessaan tänne ja kertoi sen. Se on hienoa se. Saa nähdä mikä bensatilanne on. Sen näkee sitten. Maanantaina työkkäriin tuhatta ja sataa, nyt en enää voi mennä kun se on jo kiinni. Mutta kyllä kannatti levätä! Se tekee minulle aina hyvää.

Pölinäkausikin on alkanut. Saa nähdä kuinka kauan sinnittelen ilman Cetiä...toivottavasti en kauaa. Illalla sen otan ja nukun 12 h putkeen eikä sekään tahdo riittää, vaan aamulla olen kuin muistini menettänyt tai jotain...no, mutta minkäs teen. Ei sille mitään voi.