Entisen Polon kuskin sekalaiset

Sekalaisia kuulumisia autosta ja ei-käsityöaiheisesta elämästä

8.6.2012

Poloa ei ole enää / Polo isn't here anymore

Moikka!
Tässä istun jälleen. Joo, kuten varmaan lukijat huomasivat, otsikko on vähän muuttunut. Nimittäin juttu on nyt niin, että minä en enää aja Pololla. Minä ajan Sitikalla, ja se Sitikka sattuu olemaan niin iso, että se on oikea Titanic. Minä joskus leikilläni sanonkin, että se on Titaaninaisen Titanic. Ai milloin Polo katosi? No eilen tietenkin. On se vielä iskällä niiden pihalla, mutta se onkin viimeinen mitä minä sitä varmaan edes näen. Pitää vaan tottua tuohon Titaniciin ja ajaa sillä nätisti. Iskä kun sanoi, että sitä ei saa kolhia. No, ensimmäiseksihän minä menen ja kolhin sen kaikkiin katupylväisiin. *vitsi vitsi* Pitää vaan miettiä, minne sen parkkeeraa nyt sitten tuon Titanicin, sillä mihinkään pieneen rakoon sitä ei viitsi tunkea, on se sen verran iso auto. Kirjoitellaan!
Hi!
Here I am again. My readers may notice, that the title of the blog has changed a bit. There is a good reason for that. I have a new car.This is how it looks from within The picture is from here. Crazy car, if you ask me. I call it Titanic, because it's so big. It's bigger than the car of one friend of mine, and her car is big. It's a Renault. But my Titanic is even bigger than her Renault, or at least equal in size.
I'll write again soon.

Tunnisteet: