Entisen Polon kuskin sekalaiset

Sekalaisia kuulumisia autosta ja ei-käsityöaiheisesta elämästä

5.5.2006

Viimeinkin selvillä vesillä - auton suhteen

Hei!
Jo selvisi! Öljykello oli Polosta rikki, ja siksi ne öljyt hävisivät kuin tina tuhkaan. Nyt se osa on uusittu eikä öljyt enää häviä minnekään. YESYESYES! Olen tosi iloinen.

Tietokoneen suhteen eivät asiat ole yhtä hyvin. Tämä on katkonut siitä asti kun tuli taloon. Se on ollut kerran huollossakin, mutta katkominen jatkuu. Iskän eräs tuttu arveli, että joko virtalähde tai emolevy on syyllinen. Millä tavalla, sitä en osaa arvatakaan, mutta kaipa se tuttu tietää. Minun edellinen koneeni ei koskaan tehnyt niin kuin tämä tekee nyt.

Ja siihenpä tämä minun postaukseni liittyykin nyt. Iskä nimittäin aikoo viedä tämän huoltoon tänään. En tiedä koska hän tekee sen, mutta sellainen suunnitelma hänellä kuitenkin on. Hän uhosi hankkivansa minulle kannettavan tai sen tapaisen tähän pöydälle, jos ei tämä kone ala pelittää nyt tulevan huollon jälkeen. Hrmph! Katsotaan nyt miten tämä saadaan kuntoon...jos saadaan kuntoon. Minä olen pitänyt muurin tiukalla viime ajat, siis täysin blokattuna paitsi silloin kun olen itse linjoilla eli netissä. Niin että sitä rataa sitten. Toivottavasti pääsen Messengeriin pian taas. Ei inspaa olla linjoilla kun tämä katkoo, ja haluaisin kyllä olla linjoilla. AARGH...Harmittaa tuo katkominen ihan tosissaan. Mutta katsotaan miten tilanne kehittyy.