Entisen Polon kuskin sekalaiset

Sekalaisia kuulumisia autosta ja ei-käsityöaiheisesta elämästä

5.5.2006

Auton kanssa kaikki hyvin, tietsikan kanssa ei

Ciao!
Iskä vei Polon tänään katsastettavaksi. Hän oli huolissaan jarruista, minä taas olen huolissani vaihteista. No, kaikki oli OK sittenkin. Hrmph! Miehet! Ja Polon kuski on huolissaan siitä, näkeekö hän tarpeeksi sitä, minne menee. Minulla on nimittäin alkaneet nuo silmät taas heittää. Pelkään päsäyttäväni vielä puuhun Pololla...Toivottavasti en tee sitä. Tiistaina tsekataan tilanne - tippojen kanssa, ikävä kyllä. Se tarkoittaa, että minut "sokaistaan" joksikin aikaa. Saa nyt nähdä sitten...Aika näyttää, pitääkö lasit uusia vai ei. Minusta ne pitää uusia.

Joo...Sellaista se elämä on...Tämä tietsikka antaa olla tunnin linjoilla, sitten se katkaisee itsensä. Hrmph! Iskä arveli eilen kyseessä olevan emolevyn tai virtalähteen ongelman, mutta ei se kuulemma sovi kuvaan, että katkoo kun ei ole linjoilla ja katkoo kun on linjoilla. Mutta jotakin tässä on. Virus se ei ole, olen tsekannut miljoona kertaa sen. Se on jokin muu. En vaan tiedä mikä muu se voisi olla. Tämä ongelma on ollut alusta saakka. Vasta nyt olen alkanut miettiä, miten se ilmenee ja missä tilanteissa. Että sellainen tapaus.

Saa nyt sitten nähdä...Iskä sanoi puhuvansa T:n kanssa vielä. Katsotaan mikä on tuomio.