Entisen Polon kuskin sekalaiset

Sekalaisia kuulumisia autosta ja ei-käsityöaiheisesta elämästä

18.7.2007

Voi kerta kaikkiaan!

Morjensta!
Oikomishoito sujuu hyvin. Marraskuussa ehkä on leikkauksen aika. Tarkkaan en sitä vielä tiedä, mutta ei kai sitä tarvitsekaan tietää niin kauhean tarkasti. Mutta minulla on vähän muita huolia. Nimittäin mailini. Soneran linja meni jonkun aikaa sitten rikki. Siis siten, että mailiin ei päässyt vaikka olisi kuinka halunnut. No, minä menin Soneran sivuille ja katselin tilannetta. Palvelin oli rikki. No, se palvelin on nyt kuulemma korjattu...mutta minun mailini ei edelleenkään toimi! En tiedä mitä muutoksia siihen on tehty mutta jokin on muuttunut, kun ei edes salasanan vaihto auta. Pitää käyttää Yahoon linjaa tästä lähin. Hrmph! Mutta minkäs mahdat. Se olikin liian hyvää ollakseen totta. Tarkoitan, että asiat sujuivat liiankin hyvin silloin, kun Soneran maili toimi kunnolla. Siellä on jokin sellainen väite, että on jokin tilitietojuttu, josta kaikki olisi kiinni ja että jokin palvelin sanoo jonkin ihmeen virheilmoituksen. Hrmph! Sanokoon ja pitäköön mailit siellä sitten...en minä suotta ole luonut montaa ilmaista linjaa. Ne ovat minulla varalla juuri tällaisia tilanteita varten.