Entisen Polon kuskin sekalaiset

Sekalaisia kuulumisia autosta ja ei-käsityöaiheisesta elämästä

26.11.2007

Omituinen uni

Ciao!
En tiedä pitäisikö tämä laittaa tänne...mutta laitan kuitenkin, vaikka tämä käsityöasioita käsitteleekin. Nimittäin minä näin kummallista unta viime yönä. Eräs ihminen, jonka kerran tunsin, virkkasi siinä unessa kruunuja. Minä olin aivan äärettömän kateellinen. Minä koetin laittaa niitä päähäni, mutta yksikään ei pysynyt päässä. Ne putosivat kaikki. Minä aioin ottaa yhden ja laittaa sen yksiin juhliin, mutta päätin sitten olla laittamatta, koska ei se kruunu pysyisi päässäni kuitenkaan. Katselin kuinka hän virkkasi yhtä versiota...hän oli jo tehnyt monta. Tummanpunaisia, vaaleanpunaisia ja vihreitä. Mutta kuitenkaan en ottanut ainoatakaan kruunua hänen pöydältään, vaikka niitä oli jo monta valmiina.

Tunnisteet: